CONFERINTA FEMEI IN AFACERI 2013

In ultimii ani, mediul de business feminin din Romania, dar si la nivel global, s-a dezvoltat accelerat. Femeile de afaceri au devenit mult mai vizibile si mai active, si-au infiintat firme, afaceri de familie, sau au devenit competitive in mediul corporate.

In acelasi timp, femeile au devenit interesate de tendintele din business identificate la nivel international si vor sa afle ce inseamna leadership in noua economie.

Mai mult, statisticile din Romania arata ca 35% dintre IMM-uri au in conducere femei, iar 11% sunt detinute exclusiv de femei. Dintre afacerile gestionate de femei, 46% sunt din domeniul comertului, iar 20% in zona de servicii - resurse umane, training, contabilitate, cosmetica si infrumusetare.

DESPRE CONFERINTA
Pentru ca noi, Femei in Afaceri Romania, organizatorul conferintei, ne-am maturizat dupa 4 ani de existenta si am construit o comunitate de business feminin, am considerat oportun sa organizam o conferinta pozitionata la nivel national si international, care va aduce un suflu nou in piata conferintelor de profil din Romania.

Organizat cu frecventa anuala, evenimentul nostru inseamna speakeri valorosi, cei mai buni profesionisti in domeniile lor de activitate, din Romania si mediul international, modele demne de urmat, dezbateri de idei, discursuri inspirationale si conectarea cu celelalte participante.

CUI SE ADRESEAZA?
„You educate a woman; you educate a generation.” (Mahatma Gandhi)

Conferinta se adreseaza femeilor in afaceri din Romania si mediul international, celor care au putere de decizie in companiile in care activeaza, antreprenoarelor, celor care vor sa inceapa un business si, in egala masura, celor care sunt interesate de o viata profesionala performanta.

CE FACEM DIFERIT?
Prin intermediul acestei conferinte, vrem sa oferim idei si sa generam discutii pentru dezvoltarea domeniului antreprenorial si de afaceri, in contextul social si economic actual. Conectand mediul de business feminin romanesc cu cel international, prin prezenta speakerilor, dar si a participantelor din afara tarii, vom facilita accesul la un flux de informatii specializate si de actualitate, si vom cauta impreuna solutii pentru afaceri sustenabile.

DE CE SA PARTICIPI? 
Este recomandabil ca schimbarea sa fie privita de manageri si antreprenori ca un proces complex, care implica nu numai anumite cunostinte, ci si emotii si tranzitii personale.
Vei cunoaste alte femei in afaceri care traiesc situatii profesionale similare cu ale tale, dar au experiente si expertize diferite, si vei intra in contact cu unii dintre cei mai buni speakeri ai momentului, din Romania si mediul international.

CE VEI AFLA - TEMATICA
Panel 1 Tu cat investesti pentru a performa in business-ul tau sau in cariera? 
Panel 2 Branding personal - cum se construieste si daca reprezinta un instrument pentru vanzari 
Panel 3 De la o afacere nationala la una internationala - cei 3 R: Repere, Riscuri, Reusita!
Panel 4 Cum imi finantez afacerea si ce inseamna un business angel?

Temele de discutie sunt atent conturate, pentru a se raporta la realitatea din mediul de business. 
 
Modalitatea de prezentare este atractiva, in final fiind alocata o sesiune de intrebari si raspunsuri, pentru ca participantele sa intre in legatura cu speakerii, specialisti in domeniile lor de activitate.

Networking - Conferinta reprezinta un bun prilej de networking, de gasire a unor noi oportunitati de business. In plus, este o platforma potrivita pentru a discuta, a dezbate teme legate de afaceri atat in timpul conferintei, cat si intr-un cadru mai relaxat, in timpul pauzelor.

 

DATA SI ORA EVENIMENTULUI
17 octombrie 2013
8:30 - 17:30
LOCATIA EVENIMENTULUI
Howard Johnson Hotel
TAXA DE PARTICIPARE: 50 EURO

Plata se va face in lei la cursul BNR din ziua facturarii.
PARTICIPA SI TU!

Poti alege sa participi la conferinta si sa inchiriezi un stand de prezentare/vanzare pentru produsele si serviciile tale.
17
JOI
OCTOMBRIE
2013